Η δήλωση του τσιγγάνου της Λάρισας δεν είχε τίποτε το περίεργο ούτε κάτι μεμπτό. Ακόμα και όποιος έχει περάσει έξω από την πόρτα μιας Νομικής Σχολής, πηγαίνοντας για πρόβα στην Φιλαρμονική του Δήμου Κομοτηναίων, γνωρίζει ότι κανείς δεν κλέβει επειδή "έτσι του κάπνισε".
Ο άνθρωπος κλέβει κατά κύριο λόγο από ανάγκη. Και οι τσιγγάνοι, που αποτελούν όντως μια "ευπαθή ομάδα", ακόμα και όταν δεν κυκλοφορούν κορωνοϊοί ανάμεσά μας, είναι λογικό και μοιραίο, αν δεν τους ενισχύσει η Πολιτεία, να καταφύγουν σε "άλλες λύσεις", αν υπολογίσουμε μάλιστα ότι πρόκειται για μια κοινωνική ομάδα ανυπότακτη στα κελεύσματα της σύγχρονης ηθικής.
Θα είχε περάσει λοιπόν αυτή η δήλωση ήρεμα και ωραία, αν δεν την "είχε περιλάβει" και αυτή η σύγχρονη Νάκυ Αγάθου, δηλαδή ο Δρ. Τσιόδρας.
Ο Σωτηράκης, λίγο για να γεμίσει τον τηλεοπτικό του χρόνο και πολύ για να να συνεχίσει το παιχνιδάκι που παίζουν μαζί με τον Κούλη στις πλάτες μας, άδραξε την δήλωση του Τσιγγάνου και την χρησιμοποίησε για να χύσει μερικές ακόμα παχιές σταγόνες δηλητήριο στην ελληνική κοινωνία.
Βγήκε με αυτό το εκνευριστικό ύφος των χιλίων κλαμένων αιδοίων και όλως αναρμοδίως εξήγγειλε ότι οι "Ρομά" είναι ευπαθής ομάδα, θα συνεχίσουν να έχουν ισότιμη πρόσβαση στις υπηρεσίες υγείας και ότι δεν έχουμε χώρο για μίσος, διακρίσεις και άλλα τερατώδη και στο τέλος, ως καλός πολιτικάντης, απηύθηνε και έναν θερμό χαιρετισμό προς τους φίλους "Ρομά".
Αυτό ήταν αρκετό για να πετύχει ο Δόκτωρ τον σκοπό του. Αμέσως η ελληνική τηλε - κοινωνία διαιρέθηκε σε "ρομικούς" και "αντιρομικούς" σε "φιλάνθρωπους" και σε "μη φιλάνθρωπους", και φυσικά σε "Τσιοδρικούς" και -ελάχιστους δυστυχώς- "Αντιτσιοδρικούς".
Κανείς μας, όμως, δεν σκέφτηκε τα εξής απλά:
α) Ότι ο Τσιόδρας είναι ένας λοιμωξιολόγος που του εδόθη το προνόμιο να διαβάζει on camera τους αριθμούς των νεκρών και των ασθενών εν Ελλάδι, επειδή είναι απόφοιτος του Χάρβαρντ και ως εκ τούτου ξέρει καλή ανάγνωση (για γνώσεις γραφής δεν έχει δώσει ακόμη δείγματα). Δεν είναι ο Τσιόδρας αρμόδιος να κρίνει τους Έλληνες πολίτες για τις αντιλήψεις τους και μάλιστα να τους καταδικάζει για μίσος και διακρίσεις.
β) Ότι ο Τσιόδρας μίλησε για απλή ισότιμη συνέχιση πρόσβασης των "Ρομά" στο σύστημα υγείας. Άρα καμία ενίσχυση δεν θα πάρουν οι δύσμοιροι Τσιγγάνοι!
γ) Ότι για την κατάσταση των Τσιγγάνων φταίει το σύστημα που ο κύριος Τσιόδρας υπερασπίζεται και ο προωθεί με όλες του τις δυνάμεις. Φταίει η Ε.Ε. α.ε. που, με την θηριώδη και παμπόνηρη γραφειοκρατία της κρατάει τους Τσιγγάνους στο περιθώριο των κοινωνιών που ζουν, μόνο και μόνο για να βγάζει προγράμματα "αποκατάστασής" τους, από τα οποία ψίχουλα μόνο φτάνουν στους τσιγγάνους και Κύριος οίδε πόσα μένουν στους βρυξελοτραφείς κόρακες.
Τις ημέρες αυτές αν ο Κούλης δεν είχε καταργήσει το Πάσχα, ο νους ορισμένων από εμάς θα έτρεχε στους Φαρισαίους: στην υποκρισία τους, στην διαβολή τους, στην αντιστροφή της πραγματικότητας που επεδίωκαν, στην πρεμούρα τους για εξουσία, στο προνόμιό τους μόνο αυτοί να γνωρίζουν και να ερμηνεύουν το Νόμο, στο γλείψιμο που πάτησαν πατόκορφα στον Πιλάτο και φυσικά στο μίσος που αναδύουν από κάθε "κίνησή τους" στις Ιστορίες των Ευαγγελίων.
Ο κ. Τσιόδρας, φιλότιμα αναπληρώνει τους Φαρισαίους, αυτό το κατηργημένο Πάσχα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου